Re: Netscape dla OS/2 2.02 (z konca marca) - polskie /s

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 13:59:53 MET DST

martab_at_at.ibm.com wrote:
> A teraz mam takie pytanie: czy ktos probowal uzywac Netscape dla OS/2 w
> wersji 2.02? Chodzi o taka wersje, ktora ma juz obsluge ISO Latin-2
> oraz 1250.
> Jesli tak, to czy ktos zauwazyl jakies problemy z wyswietlaniem polskich
> znakow w ISO Latin-2 lub 1250 (przegladajac poska strone WWW, o ktorej
> wiadomo, ze jest dobrze zakodowana!!!).
> Jesli tak, to jakich i czy to bylo /s lub /S? (Chodzi o es', s z kreska,
> chwilowo nie mam polskich znakow w poczcie...).
> Jesli tak, to - UWAGA - jaka byla karta graficzna, sterownik i tryb video
> [...]

Uzywam tego NS i oprocz duzego S/ nie chodzi mi w sesnowny sposob
drukowanie na drukarkach iglowych. Powstaje cos bardzo dziwnego, dlugosc
strony jest przyjmowana na ok. 10 cm. Co kilka przejechan glowicy
powstaje pusta linia i w ogole kaszka.

Aha, karta S3 Trio, symboli nie mam pod reka.

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl