Re: Oprogramowanie graficzne dla OS/2

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Tue 13 May 1997 - 16:57:12 MET DST

In <5l4vj0$qri$2_at_sunsite.icm.edu.pl>, on 05/12/97
   at 12:04 PM, hal9000_at_calder.com.pl (Tomasz Stelmaszczuk) said:

->Wychodzi na to, że zaczynamy prowadzić kampanię reklamową
->w stylu M$.
->Mieliśmy nadzieję, że wprowadzenie oprogramowania graficznego dla OS/2
->przebiegać będzie sprawniej.
->Otrzymaliśmy wczoraj od producenta pierwszy krążek z nową (!) wersją
->NeoN Grafix 3D, będącego bezpośrednią konkurencją dla programów klasy 3D
->Studio.
->Okazało się (niestety), że soft zawiera pewien błąd.
->Nie chcemy - wzorem Microsoftu - po kilku miesiącach robienia szumu
->sprzedawać oprogramowania z bugami.
->Błąd ten polega na niemożności konwertowania polskich
->znaków do postaci 3-wymiarowej.
->Wraz z zasygnalizowaniem tego problemu producentowi wskazaliśmy na
->konieczność dostarczania wraz z wersją dla OS/2 innego konwertera
->pozwalającego na translację fontów TrueType oraz Type 1, które można
->zakupić u różnych dostawców, ze strony 1250 na 852.
->Mamy nadzieję, że na rowiązanie nie będziemy musieli długo czekać.

Która wersja Neona? Bo ja mam demo 2.14 - niestety prawie nic sie nie da
zrobic, a program wyglada calkiem fajnie.

LWP