Re: Shuttle 3D

Autor: Tomasz Golebiowski (tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 09:13:23 MET DST

At 08:57 97-05-07 +0200, you wrote:
>Czesc.
>Czy ktos z listowiczow ma doswiadczenie w instalacji takiej (jak w
>temacie) karty dzwiekowej w OS2/Warp (fabryczne oznaczenie karty
>HOT241).
>Mnie jak do tej pory nie udalo sie rozwiazac problemu - karta nie
>dziala.
>Do tej karty nie ma (tzn. ja nie mam, a nie ma ich na serwerze Shuttla)
>driverow.
>Karta jest klonem Sb Pro i Windows Sound System. W DOS trzeba ja w
>Autoexecu inicjowac programem.
>To chyba wszystko o tej karcie.
> [...]
Hey!
A nie probowales jej zainstalowac jako SB Pro?
Jakis czas temu mialem Zoltixa, klona SB 2. Zainstalowalem
ja wlasnie jako SB i chodzilo prawie dobrze. W samym OSie nie
bylo zadnych problemow, w Win-OSie tez nie, tylko niektore
gierki sie wywalaly, szczegolnie Duke 3d wlasnie w momencie
inicjacji karty, wiec to byla chyba wina niepelnej zgonosci z SB.
Wiec jak Ci nie zalezy na grach to sprobuj jako SB Pro.
Gorzej jesli emulacja SB Pro jest software'owa (ten sterownik
w autoexecu?). Choc moze to byc jakis programik np. ustalajacy
glosnosc.
Z drugiej strony skoro jest to karta 3D emulujac SB Pro moze
nie wykozystasz jej wszystkich mozliwosci.

Pozdrowienia
                                        Tomek

Tomasz Golebiowski
tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl