Shuttle 3D

Autor: Przemek Grabarek (przemek_at_jmk.lodz.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 10:50:43 MET DST

Czesc.
Czy ktos z listowiczow ma doswiadczenie w instalacji takiej (jak w
temacie) karty dzwiekowej w OS2/Warp (fabryczne oznaczenie karty
HOT241).
Mnie jak do tej pory nie udalo sie rozwiazac problemu - karta nie
dziala.
Do tej karty nie ma (tzn. ja nie mam, a nie ma ich na serwerze Shuttla)
driverow.
Karta jest klonem Sb Pro i Windows Sound System. W DOS trzeba ja w
Autoexecu inicjowac programem.
To chyba wszystko o tej karcie.
Czekam na odzew,
Pozdrowienia