fdisk /f

Autor: Tomasz Golebiowski (tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 09:26:32 MET DST

Hey!
Mam taki problemik:
Ktoregos pieknego dnia wlaczylem fdiska aby zobaczyc jak
sie czuje moj twardziel. Niestety, pojawil sie komunikat
o bledzie, ale i komunikat o jego naprawieniu. Jakiez
bylo moje zdziwienie, gdy po powtornym uruchomieniu fdiska
ten blad nadal tam byl (i znow ponoc zostal naprawiony).
Wzialem sie za helpa i wyczytalem, ze powinienem uruchomic
fdiska z parametrem f. Robie jak help kaze i tu pojawia sie
problem: dysk zajety przez inna aplikacje, wylacz ja albo
sprobuj pozniej. Pozniejsze proby nic nie daly, wciaz ten
sam komunikat. Sprobowalem wiec wejsc do samego shela zaraz
po starcie komputera (alt+f1, f2). Ale tu tez uruchomienie
fdiska /f daje ten komunikat.
Czy ktos z szanownych uzytkownikow ma jakis pomysl na
uruchominie tego fdiska /f?

Pozdrowienia
                                                Tomek

Tomasz Golebiowski