Re: TP SA i OS2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 08:19:12 MET DST

On Wed, 7 May 1997 04:00:17 +0200 (CEST), Pawel Piecuch wrote:

>Probuje zaistalowac modem i dostep do Internetu przez TP SA na
>komputerze z OS2.
>Modem jest juz OK, ale mam problemy z logowaniem na komp. TP SA.
>Czy ktos moglby mnie podratowac skryptami logujacymi.

Ave!

Najprostszy masz w Helpie! Mi wystarcza wpisanie w pole Login Sequence:

\r
sername:
[LOGINID]
ssword:
[PASSWORD]

Bardziej rozbudowany znajdziesz na www.tpnet.pl. Jest takze bardzo fajny
pakiet ppdial31.zip (na hobbesie w os2/internet). Mozesz takze skorzystac
z zastepnka systemowego dialera -- injoy1_0.zip (jest na hobbes, leo i
chyba musthave). O sie sam uczy skryptow w trakcie wklepywania polecen
przy recznym laczeniu, polecam go do sytuacji "podbramkowych".

OSciski!
Mirek Nowakowski