Re: re:_defragmenter_hpfs_-_po_co_?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 22:52:21 MET DST

On Fri, 25 Apr 1997 21:40:58 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Ja jeszcze nie defragmentowalem dysku z HPFS. a mam dwie partycje
>z HPFS. ciagle cos nagrywam, kasuje, nagrywam, kasuje. zajetosc dysku
>caly czas oscyluje pomiedzy 50% a 90%. Nie zauwazylem zeby dysk
>machal mi na tym dysku czesciej, niz na dysku z HPFS ktory swiezo
>przeformatowalem.

ja po przekopiowaniu tam i spowrotem calej partycji systemowej
(mam 4 partycje HPFS) otrzymalem efekt zdecydowanie zauwazalny.
Nie byl to taki kop jak po defragmentacji FAT'u, ale odczuwalny
bardzo wyraznie.

na innych partycjach (na systemowej sie balem)
dawniej zdarzylo mi sie zapuscic hpfs-defrag z Graham Utilities
ale wtedy waskim gardlem mojego systemu byla mala pamiec
(to bylo jeszcze w czasach drogiego RAMu) wiec efekt byl
raczej niezauwazalny

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi