TP

Autor: Adam Bielak (dragon_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 16:14:17 MET DST

Witam.

Mam pare pytan. Wiem, ze sa one troche "glupie" ale niestety na OS/2
"siedze" od niedawna i jeszcze go nie "rozgryzlem" - wiec prosze sie nie
smiac.

*************
Co moze byc przyczyna takiego czegos?

1. Odpalam TP 6.0 w sesji okienkowej - OK, jest.
2. Nie dotykam zadnego klawisza tylko przelaczam sesje na pelnoekranowa
   (Alt-Home) - OK, jest.
3. Przelaczam spowrotem (Alt-Home) na sesje okienkowa - i tu jest klopot...
   Sesja sie wiesza.... Nic nie da przelaczanie na sesje pelnoekranowa lub
   okienkowa (poza przelaczeniem oczywiscie - sesja dalej wisi).
Z gory prosze o rady inne od: "nie przelaczaj sie pomiedzy okno/ekran"

*************
Nie udaje mi sie uruchomic BC++ 3.1 pod OS/2 - nie mozna ?

*************
Czy na maszynie nie podlaczanej do sieci (z OS/2 oczywiscie) da sie odpalic
Netscape/2 - pomimo bezblednej instalacji (os2en202) pojawia sie okienko z
komunikatem, ze:
1. albo zla sciezka (na pewno poprawna)
2. (kurcze nie zapisalem tego drugiego...ale tez jakis "smieszny" jak ten
    wyzej i na pewno nie ma nic do rzeczy)
Problem w tym, ze jak napisalem wyzej komputer nie jest podlaczony do sieci
i na razie nie instalowalem jeszcze nic "dla sieci". Czy na takim OSie
Netscape/2 pojdzie? Mam na mysli robienie stron WWW w domciu.

To by bylo na razie na tyle...

OSciski!