Re: re:_defragmenter_hpfs_-_po_co_?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 20:55:35 MET DST

przemekp_at_ii.uj.edu.pl (Przemyslaw Pawelczyk PC Kurier) wrote:

>Cze˜† wszystkim,
>
>Ja podobnie nie wyˆĽczym komputera i dysk od czasu do czasu pracuje. Czy nie jest to przypadkiem TA sˆynna
>REKALIBRACJA?

Tak. to pewnie jest rekalibracja. chociaz to moze byc tez cos innego.
kernel moze przegladac swapa, i byc moze go w jakis sposob porzadkuje.
u mnie jak zostawie komputer w spokoju, dysk ze swapem tyka czesciej
niz ten bez swapa.

>Bo mam by† szczery, te dywagacje o defragmentacji sĽ juž nužĽce. NIKt nie wie czy IBM rzeczywi˜cie nie wetknĽˆ
>czego˜-tam do systemu odpowiedzialnego za (de)fragmentacjŠ dysk˘w. Z drugiej strony WSZYSCY wiedzĽ, že
>HPFS sam w sobie dba o defragmentacjŠ, wiŠc dlaczego w to nie wierzy†?

Ja jeszcze nie defragmentowalem dysku z HPFS. a mam dwie partycje
z HPFS. ciagle cos nagrywam, kasuje, nagrywam, kasuje. zajetosc dysku
caly czas oscyluje pomiedzy 50% a 90%. Nie zauwazylem zeby dysk
machal mi na tym dysku czesciej, niz na dysku z HPFS ktory swiezo
przeformatowalem. A jak IBM zrealizowal defragmentacje HPFS'u ? doprawdy
nie wiem :) ale nie sadze zeby on to robil w tle.

>Pozdrawiam serdecznie,
>Przemek P.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |