Re: defragmenter HPFS - po co ?

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 10:47:27 MET DST

On Thu, 10 Apr 1997, Gregorio Kus wrote:

> na jakiej licencji ???
> przeciez M$ ma prawa do HPFS (opracowal go wspolnie z IBM)
>
> Jedyny dokument jaki mi sie udalo w internecie znalezc na temat
> architektury HPFS pochodzi z microsoftu wlasnie.
> (choc z drugiej strony - tak bardzo to znow nie szukalem, temat
> interesowal mnie ot tak, ze zwyklej [ zdrowej :-) ] ciekawosci

Jesli kogos interesuje architekrura HPFS, to polecam serie
popularnych artykulow na ten temat, ktore ukazaly sie w EDM/2 jakis czas
temu.
Dostepne na http://www.ia.amu.edu.pl/edm2/

pozdrawiam

Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl