Re: Jak zainstalowac IPX ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 16:40:52 MET DST

"Grzegorz Doliński" <gdolin_at_free.polbox.pl> wrote:

>Natchnieniem dla mnie była książka z pakietu Novell Netware 3.12
>"Workstation for OS/2". Opisane są tam dwa warianty. Ja wybrałem ten z
>ODINSUP, ale musiałem ręcznie poprawiać config.sys.
>Nie wiem czy to Ci pomoże, ale daj znać o wynikach.
>Grzegorz
>gdolin_at_free.polbox.pl
>PS.
>Używasz NetBIOS over TCP/IP?

ja to mam ustawione tak jak standardowa instalacja warp connect
mi to zrobila, czyli najpierw MPTN, a na nim netware, tcpip
oraz netbios. netbiosa uzywam standardowo, czyli bez 'over tcpip'.
dlatego, poniewaz okoliczne windy tez tak maja, a od czasu do czasu
do tych wind siegam.

ps: czy ktos juz probowal instalacji podwojnej, tzn. netbios standardowo
    i dodatkowo 'over tcp/ip' ?

ps2: po instalacji 'netwareZ' :) warto to wypaczowac.