Re: Netscape/2 i ogonki

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 09:21:19 MET DST

On Mon, 7 Apr 1997 08:22:19 +0200 (CEST), Slawek Kos wrote:

>U mnie natomiast wszystko gra.
>Nawet zmiana standardu kodowania dla juz wczytanego
>dokumentu odbywa sie natychmiast ("w locie")

U mnie tez wszystkom chodzi jak trzeba, szybciej i stabilniej niz dotychczas (na Merlinie PL z nalozonym
FixPak#1 US przez IAK). Zaraz to bede sprawdzal na Melinie PL bez FixPak w sieci.

>Pomimo zapewnien w readme, ze mozna to nainstalowac
>na stara wersje, wyrznalem pracowicie wszystko,
>nawet to co zostalo po dzialalnosci install'a
>ustawionej na skasowanie.

Pewnie tak, chociaz ja nie przeprowadzalem tak radykalnych dzialan. Po prostu przed instalacja nowej
wersji wycialem tylko NETSCAPE.INI ze starej.

OSciski!
Mirek Nowakowski