Re: Netscape/2 i ogonki

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 13:32:39 MET DST

On Mon, 7 Apr 1997 11:54:30 +0200 (CEST), Tomasz Stelmaszczuk wrote:

>Czyja strone czytasz? NN jest OK jezeli mowa o dekodowaniu.

Mialem przed chwila efekt "krzakow" po zainstalowaniu na Merlinie PL
bez FixPakow. Pomogla reczna ingerencja w NETSCAPE.INI, sekcja INTL,
wejscie Font2. Zmiana koncowki z "1004,1004" na "852,852" przyniosla
wlasciwy efekt. Sprawdzalem na www.agh.edu.pl/ogonki, www.lupus.waw.pl,
www.man.poznan.pl, www.pg.gda.pl.

Przy okazji zauwazylem, ze poszczegolne "wejscia" w INI nie sa zamykane
przez #0. Ja na wszelki wypadek w sekcjach Intl i INTL dostawilem
wszedzie #0 (edytorem INI z FM/2, wystarczy otworzyc "wejscie",
sprawdzic, czy nie wyswietli sie wiecej niz trzeba, skasowac ew.
niepotrzebna koncowke i zapamietac). Po tej ingerencji przegladarka
chodzi OK, newsow i poczty jeszcze nie sprawdzalem (i prawde mowiac nie
mam ochoty, do poczty mam PMMail, do newsow lada dzien ma byc PMINews
-- radze od czasu do czasu sprawdzac www.southsoft.com).

OSciski!
Mirek Nowakowski