Re: Netscape Navigator for OS/2 - nowa wersja

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 23:46:48 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> pisze:
> [...]

Co to znaczxy obydwie? IBM Latin 2 tam nie widziałem. :)

> Ta netszkapa faktycznie jest. Na razie instalowal to Stefan,
> na swoim czerwonym os/2 warp (nie connect). jak na razie
> sie wyburacza. bede to instalowal na dwoch komputerach z OS/2 warp4 UK,
> dam znac jakie beda rezultaty.
E tam, jak poszedłeś to się przestała wyburaczać i wygląda na to, że
wszystko działa poprawnie - włącznie z prawidłowymi nagłówkami ISO
na Newsach. Jeszcze nie sprawdzałem Javy.
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |

* Stefan            Tomasz Stafiński *
* mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl *