Re: Jak zainstalowac IPX ?

Autor: Grzegorz Doliński (gdolin_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 09:57:57 MET DST

> Sporo gier pracujacych w sieci wymaga zainstalowania protokolu IPX.
> Czy ktos moze trenowal jak to zrobic pod OS/2 zeby nie instalowac calego
> requestera DOS-owego tylko sama obsluge protokolu ?
> Probowalem zainstalowac requester i pozniej wyrzucac z niego zbedne pliki
> ale caly czas krzyczal ze nie widzi serwera.
> (mam juz zainstalowane Netbeui i TCP/IP)
> Bede wdzieczny za info.

Przepraszam, ale OSa używam tylko 3 miesiące w roku - ostatni kwartał roku
(taki fach). Teraz maszyny z OS/2 stoją w magazynie. Może w maju uda mi się
uruchomić IBM LANa na stałe. Próbuję więc przypomnieć sobie jak to robiłem
październiku (sic!).
Natchnieniem dla mnie była książka z pakietu Novell Netware 3.12
"Workstation for OS/2". Opisane są tam dwa warianty. Ja wybrałem ten z
ODINSUP, ale musiałem ręcznie poprawiać config.sys.
Nie wiem czy to Ci pomoże, ale daj znać o wynikach.
Grzegorz
gdolin_at_free.polbox.pl
PS.
Używasz NetBIOS over TCP/IP?