Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 18:57:08 MET DST

On Thu, 3 Apr 1997 17:16:03 +0200 (CEST), Piotr Trzcionkowski wrote:

>A właściwie po jakiego głąba kodować polskie znaki jeśli można je
>pisać wprost. Z powodu jednej niedorobionej przeglądarki ? Przecież
>jawne wpisanie polskiego znaku jest interpretowane przez wszystkie
>wersje przeglądarek rozumiejących ISOXX-2 a prędzej czy później NN dla
>os/2 zacznie sobie z tym radzić. Zamiast mało rozwojowej dyskusji może
>lepiej napisać do Netscape'a by coś z tym zrobili albo poradzili jak
>zmienić.

Przejrzales caly watek od poczatku? Zaczal sie on od mojego listu z
informacja jak oszukac NETSCAPE.INI. Mi to na niektorych stronach dziala,
na innych nie. Prosilem innych o info, jak to u nich wyglada. Praktycznie
ZERO konstruktywnych odpowiedzi, mimo ze ponawialem apel. Trzy osoby
napisaly, ze nie dziala. Zadnej informacji o tym (poza Tomkiem
Stelmaszczukiem), z jakimi stronami sie laczyli. U dwoch osob zaczelo
chodzic, gdy podeslalem swoj NETSCAPE.INI. Chcecie, to wystawie go jutro
na ftp.pg.gda.pl.

Nie mam czasu na to, zeby siedziec sam i analizowac, z czego wynika
nieregularnosc zachowania Netszkapy. Z dotychczasowych obserwacji wynika,
ze Netszkapa ma w kodzie tyle smiecia, ze jeszcze trzy-cztery lata temu
takie cos nie wyszlo by nawet do scisle ograniczonego kregu testerow jako
ALPHA1. A dzis robi za "produkt koncowy". Coz, czasy sie zmieniaja, a
mnie tylko krew zalewa, bo mnie uczono troche innego programowania.

OSciski!
Mirek Nowakowski