Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 18:12:43 MET DST

3 Apr 1997 19:07:28 +0200, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
napisał(a):

>Przejrzales caly watek od poczatku? Zaczal sie on od mojego listu z
>informacja jak oszukac NETSCAPE.INI. Mi to na niektorych stronach dziala,
>na innych nie. Prosilem innych o info, jak to u nich wyglada. Praktycznie
>ZERO konstruktywnych odpowiedzi, mimo ze ponawialem apel. Trzy osoby
>napisaly, ze nie dziala. Zadnej informacji o tym (poza Tomkiem
>Stelmaszczukiem), z jakimi stronami sie laczyli. U dwoch osob zaczelo
>chodzic, gdy podeslalem swoj NETSCAPE.INI. Chcecie, to wystawie go jutro
>na ftp.pg.gda.pl.

Właśnie nie rozumiem, czemu więcej dyskusji było o tym jak zakodować
polski znak (to właśnie rzeczony TS) a nie jak skonfigurować
przeglądarkę. W każdym razie odniosłem wrażenie (prawie pewność), że
to co prawda chodzi, ale tylko kiedy polskie znaki są zakodowane &# ,
czyli do bani. W każdym razie za bardzo tego sprawdzić nie mogę. Jeśli
komuś się chce niech zajrzy na moją z zadeklarowanym ISOXX-2 i
ogonkami wpisanymi normalnie. Na wszystkich przeglądarkach
obslugujacych ISO wyglada poprawnie!

Życie jest Mandarynkowym Snem.
Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk
Proszę unikać prywatnych kopii z newsów !!!