Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 16:41:21 MET DST

2 Apr 1997 20:54:13 GMT, calder_at_polbox.pl (Tomasz Stelmaszczuk)
napisał(a):
>..
>Kwestie poprawnosci bardzo chetnie bede dyskutowal, bo zalezy
>mi na honorowaniu standardow. Wspomniany poprzednio RFC nie zawieral
>explicite blednosci zapisu konwencji &# w odniesieniu do polskich znakow.
>Przeciwnie - posrednio zezwalal na nia.
>Tak wiec dyskusja jest otwarta nadal (jesli istnieja nieprzytoczone tu normy)
>lub zamknieta (jesli zadna z norm nie mowi o ograniczonym do ISO Latin 1
>zapisie).
>W kazdym razie chwilowo rzeczywisty, potwierdzony argument o blednosci zapisu
> [...]

A właściwie po jakiego głąba kodować polskie znaki jeśli można je
pisać wprost. Z powodu jednej niedorobionej przeglądarki ? Przecież
jawne wpisanie polskiego znaku jest interpretowane przez wszystkie
wersje przeglądarek rozumiejących ISOXX-2 a prędzej czy później NN dla
os/2 zacznie sobie z tym radzić. Zamiast mało rozwojowej dyskusji może
lepiej napisać do Netscape'a by coś z tym zrobili albo poradzili jak
zmienić.

Życie jest Mandarynkowym Snem.
Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk
Proszę unikać prywatnych kopii z newsów !!!