Re: MS Word pod Win-OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 13:27:48 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:
>Juz sie kiedys pytalem ale znikomy byl odzew...
>
>Czy ktos uzywa MS Word pod Win-OS? Walcze z tym od dluzszego czasu i nic
>nie pomaga.

ja mam zainstalowany pod win-os2 word2 oraz word6. najpierw instalowalem
ten wczesniej, potem ten potem. robilem kilka takich instalacji, i zawsze
dzialaly. nigdy nie korzystalem z opcji "automatycznie", albo
"latwa instalacja". zawsze wlazilem w zaawansowane opcje nawet wtedy,
jak moim zamiarem bylo jedynie wcisniecie przycisku "OK".

>Ten sam Word chodzi bez problemow pod normalna winda (3.11 z
>pamiecia uporzadkowana QMM-em). Po OS-owa winda wywala sie... Jest to
>powtarzalne dla okreslonych dokumentow:

jesli te dokumenty nie sa jakies supertajne czy cos w tym stylu czy
moglbys mi taki udostepnic ? ciekaw jestem czy mi sie wywali.

>Os-owa winda np. nie ma
>zadnego ustawiania swapa (korzysta z OS-owego?)

tak. po prostu dla windowsa przydzielasz tyle ramu, ile on normalnie
chce razem ze swapem. nie ustawiaj mu za duzo bo przy starcie windy bedzie
sie straszliwie wlokl. jak ci jakis windowsowy program warknie
ze masz za malo ramu, to wtedy zwiekszaj.

>i jesli np. otworze jakis
>dokument to slysze jak przy kazdej drobnej operacji miedli dyskiem (nawet
>gdy dopisuje troche tekstu...). Jesli ktos ma tu troche doswiadczen to
>blagam o pomoc.

a ile wogole ramu masz ? przy 16mb niestety mieli dyskiem i od tego
nie uciekniesz.

>Andrzej J. Piotrowski

zycze wszystkim by w koncu instytucje antymonopolowe USA nakazaly necrosoftowi
podzial. moze wtedy w koncu napisza worda for OS/2. chociaz word najlepszym
edytorem to nie jest.