Re: Szczere wyznania ... sprostowanie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 19:48:42 MET

On Mon, 24 Mar 1997 19:00:54 +0100 (CET), Slawomir Kaptacz wrote:

>G95). W tym momencie stwierdzam jednoznacznie, ze to drugie (w95) w
>porownaniu do OS/2 to jest to czym jest DOS (jeszcze w dodatku w wersji np
>3.2) do OS/2. Naprawde nie mam pojecia jak co niektorym udaje sie
>w tym pracowac, nie ma dnie , kiedy nie rozsypuje sie na drobne kawalki,
>smieci po dysku, swapuje ile wlezie i gdzie wlezie ...

nie obrazaj Wacpan DOSa bo na udeptana ziemie pozwe!
dos ani sie nie rozsypywal co chwile, ani nie smiecil po dysku
i wogole nie swapowal! :-)
a ogolnie: mial znacznie wiekszy czas polowicznego zaniku

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi