Re: Szczere wyznania ... sprostowanie

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 12:34:40 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it) wrote:
: On Mon, 24 Mar 1997 19:00:54 +0100 (CET), Slawomir Kaptacz wrote:

: >G95). W tym momencie stwierdzam jednoznacznie, ze to drugie (w95) w
: >porownaniu do OS/2 to jest to czym jest DOS (jeszcze w dodatku w wersji np
: >3.2) do OS/2. Naprawde nie mam pojecia jak co niektorym udaje sie
: >w tym pracowac, nie ma dnie , kiedy nie rozsypuje sie na drobne kawalki,
: >smieci po dysku, swapuje ile wlezie i gdzie wlezie ...

: nie obrazaj Wacpan DOSa bo na udeptana ziemie pozwe!
: dos ani sie nie rozsypywal co chwile, ani nie smiecil po dysku
: i wogole nie swapowal! :-)
: a ogolnie: mial znacznie wiekszy czas polowicznego zaniku

: Grego

HeHe nie wiem, czy mnie kolego dobrze zrozumiales ale ja w zasadzie to
Win95 obrazam a nie dosa - do tego nie mam nic:)
WIdmo

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz