Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 15:26:30 MET

On Thu, 20 Mar 1997 15:16:52 +0100 (CET), Przemyslaw Osocha wrote:

>To moze ubierzesz to w jakas zjadliwa (html) forme i podeslesz im na
>ogonki, bo teraz to tam wogole tam nie wiadza , ze jest cos takiego
>jak OS/2 ?

OK, OK, tylko najpierw chcialbym _na pewno_ wiedziec, dlaczego moj chwyt
raz dziala, a raz nie. Ale mam to zrobione dopiero od kilkunastu minut i
troche brak mi czasu na doglebna analize. Po niedzieli mam zamiar usiasc
na szybkim laczu i to sprawdzic dokladniej. Jak bede wiedzial, to na
pewno podrzuce to do Warpowiska.

OSciski!
Mirek Nowakowski