Re: Stary NEC 4x4

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 15:00:27 MET

/Lukawski Marek (marekl_at_gdansk.sprint.pl) wrote:
> Podobnie mialem z CD Alps 4x4 problemem byly zbyt dlugie srubki mocujace
> naped do obudowy, po walce przeczytalem na www alps'a ze srubki musza miec
> dl. ok. 3 mm.

??? U mnie w tym Alps-ie otwory mocujace na obudowie byly zaklejone
nalepkami z informacja, ze wkrety moga miec wlasnie tylko 2-3 mm
dlugosci, bo inaczej beda blokowaly mechanizm. Z braku takowych
w ogole go nie przykrecilem, siedzi w kieszeni na wcisk.

Czy ktos ma moze oprogramowanie do tego napedu do Merlina? Na
www.alps.com oczywiscie nic nie ma. Nie chodzi mi nawet o sam sterownik,
bo Merlin widzi ten naped sam z siebie jako cztery osobne CD, ale
o programik, ktory pozwalalby na prace w trybie single-CD z przelaczaniem
sie pomiedzy czterema plytami. Do wind i Linuxa mam cos takiego.
Poza tym w Merlinie strasznie wydluzyl mi sie czas startu systemu.
System _trzy razy_ sprawdza i przeglada wszystkie plyty w magazynku,
co trwa dobre dwie minuty i robi mase halasu. Radze sobie z tym
wciskajac przycisk Eject przed zabootowaniem Merlina, ale czasem niestety
o tym zapominam... Malo tego, po nacisnieciu ikonki 'Dyski'
Merlin jeszcze raz przeglada po kolei caly magazynek. To juz jest
przegiecie.

Tomek

PS. NT sprawdza przy starcie magazynek tylko raz i potem wcale.
     Zmyslna bestyja.