Re: Sterowniki do ET-6k i problrm z fdd

Autor: /Lukawski Marek (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 10:49:32 MET

On 18 Mar 1997, Jacek Pietraszek wrote:

[ciach]
> Mam nieodparte wrazenie, ze jednak przyczyna padow jest
> podkrecenie szyny. O ile wiem, a moge sie mylic, podkrecenie
> szyny daje jako skutek takze podkrecenie PCI - a tego karta
> pracujaca intensywnie w grafice mogla juz nie zniesc.
> Sprobuj powrocic do pierwotnej, normalnej czestotliwosci
> i sprawdz zachowanie. Jezeli bedzie OK, to znaczy, ze winna
> byla czestotliwosc, jezeli dalej bedzie brykac - przyczyna
> jest inna.
Z czestotliwoscia zjechalem w dol jak tylko pojawil sie problem,
50,55,60,66,75 i 83 zachowanie sprzetu takie same :(

> Poprawne zachowanie sie karty na podkreconej szynie pod DOS-em
> nie jest zadnym testem, gdyz nie mielisz grafiki.
Powtarzam po probie zainstalowania sterownikow pod merlinem WOGOLE nie
moge nic odczytac z dyskietek nawet po reboocie systemu, do chwili
instalacji driverow wszystko jest ok, tzn moge czytac i formatowac
dyskietki bez jakichkolwiek sensacji, po instalacji te same dyskietki maja
niby uszkodzona sciezke zerowa :(

pOSdrowienia
MArek