Re: OS/2 + CD-ROM + Siec = ?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 14:59:12 MET

In <852606322_at_f55.n480.z2.ftn>, Pawel Bartuzi <Pawel.Bartuzi_at_f55.n480.z2.fidonet.org> writes:

> Ja probowalem, z powodzeniem, w Warpie 3.0 i 4.0. :) To, co napisze ponizej
>odnosic sie bedzie do Warpa 4.0 PL.

A może w takim razie jedno małe pytanko:

Mam dwa segmenty Etherneta. Na obu mam komputery na NetBIOS-ie .
Komputery z mojego segmentu widzę bezproblemowo. Natomiast tych z drugiego
segmentu nie widzę wogóle! Co mam zrobić? Próbowałem już na siłę podać
przypisanie IP (na tym drugim segmencie jest inna klasa IP i inna
domena NetBIS-u - może to dlatego?) do nazwy komputera (na razie chodzi
mi o jeden konkretny komputer) i nic - dalej nic nie widzę. Oczywiście po
"gołym IP" wszystko widzę a przecież używam NetBIOS over TCP/IP więc
to powinno wystarczyć!

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl