Re: Sterowniki do ET-6k i problrm z fdd

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 10:21:05 MET

/Lukawski Marek (marekl_at_gdansk.sprint.pl) wrote:
: kupilem nowa karte (Tseng Et6000) i tu pojawil sie problem przy probie
: instalacji sterownikow do tej karty rozwala sie mi obsluga fdd.
: System: Merlin,
: plyta : Asus t2p4 3.1
: SVGA: et6000 (4.5 mb)
: Myslalem ze kontroler sie wywala do przetaktowania (83MHz), lecz to nie
: bylo to, pod Dos'em (nie w oknie dos'a pod merlinem) wszystko dziala ok, i
: w merlinie do czasu instalacji sterownikow od grafiki wszystko jest ok.

Mam nieodparte wrazenie, ze jednak przyczyna padow jest
podkrecenie szyny. O ile wiem, a moge sie mylic, podkrecenie
szyny daje jako skutek takze podkrecenie PCI - a tego karta
pracujaca intensywnie w grafice mogla juz nie zniesc.
Sprobuj powrocic do pierwotnej, normalnej czestotliwosci
i sprawdz zachowanie. Jezeli bedzie OK, to znaczy, ze winna
byla czestotliwosc, jezeli dalej bedzie brykac - przyczyna
jest inna.

Poprawne zachowanie sie karty na podkreconej szynie pod DOS-em
nie jest zadnym testem, gdyz nie mielisz grafiki.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek