Re: instalacja OS

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 20:22:02 MET

In <Pine.HPP.3.95.970305143305.18245B-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, Grzegorz Wnek <virek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> writes:
<CUT>
>1. w jaki sposob nalezy zainstalowac OS, zeby moc uruchamiac programy
>windowsowe (glownie word 2.0), no i czy musze na OS "nainstalowywac"
>windows zeby z w/w korzystac.
Opis w dokumentacji.
>2. Jezeli mam OS i win, to jak jest z dostepem do NTFS (systemu plikow OS)
HPFS (High Performance File System) a nie NTFS. Dostęp w obydwie strony będziesz mieć
kiedy zainstalujesz OS'a na FAT. Dokładny opis również w dokumentacji.
>3. Czy HDD 130MB wystarczy?
Trudno powiedzieć. Określ dokładniej swoje zasoby i potrzeby.
>4. Czy programy z Bonus Packa (glownie edytor) wystarcza dla "studenta" -
>np. robienie wykresow a'la grapher?
Nie. Grapher to - jakby nie było - dość specjalizowany i niezłej klasy program.
>5. Czy dla OS sa programy konwertujace dokumenty z edytorow M$ do postaci
>edytora BonusPak-owego
Dokumenty w pełnym kształcie - nie. Sam text możesz z Worda wyexportować
jako plik DOS (strona kodowa). Filtry w edytorze z IBM Works są do d...
>6. Co z polskimi znakami w angielskiej wersji?
OK. Są. Może tylko będziesz musiał dorzucić sobie uaktualnione binaria do OS'a,
żeby mieć prawy alt. Albo kupić (zapraszamy) upgrade do wersji 4.

                           best regards

                        Tomasz Stelmaszczuk
                                 Calder
IBM BESTeam Team OS/2 Team OS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
email: calder_at_ikp.atm.com.pl http://www.atm.com.pl/~calder