instalacja OS

Autor: Grzegorz Wnek (virek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 14:45:03 MET

Mam angielska wersje OS/2 v3.
Do tej pory jej nie instalowalem, ale za kazdym razem, gdy moje win
wyjdzie z glupm komunikatem, to sie zastanawiam, czy by tego nie
zainstalowac.
I dlatego mam pare pytan:
1. w jaki sposob nalezy zainstalowac OS, zeby moc uruchamiac programy
windowsowe (glownie word 2.0), no i czy musze na OS "nainstalowywac"
windows zeby z w/w korzystac.
2. Jezeli mam OS i win, to jak jest z dostepem do NTFS (systemu plikow OS)
3. Czy HDD 130MB wystarczy?
4. Czy programy z Bonus Packa (glownie edytor) wystarcza dla "studenta" -
np. robienie wykresow a'la grapher?
5. Czy dla OS sa programy konwertujace dokumenty z edytorow M$ do postaci
edytora BonusPak-owego
6. Co z polskimi znakami w angielskiej wersji?

ps. z OS nie mialem jeszcze prawie do czynienia, wiec prosze o rzetelna
odpowiedz

Grzegorz Wnek
virek_at_zeus.polsl.gliwice.pl