Re: Dlaczego polska winda nie chce wspolpracowac z OS/2

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 11:53:35 MET

agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:

>Piotr Bernatowicz <BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl> wrote:
>: Mam Warpa 3 i winde 3.11 PL. Programy z windy nie chca niestety chodzic pod
>: OS/2 inaczej niz w full screen mode. Jesli chce je zapuscic w okienku, to
>: Warp przez chwile kreci dyskiem, ale programow nie uruchamia. Moj kolega ma
>: podobna konfiguracje software'u i podobny problem, wiec nie przypuszczam,
>: ze jest to sprawa sprzetu.
>: Na wszelki wypadek jednak mam AMD-90, 32 MB RAM, Tritona VX, S3Trio64V+ 2MB.

>Jeśli dobrze zrozumiałem, masz osobno warpa i windę (a nie warpa
> [...]

Dokladnie tak!

W Win PL gdi jest zrobiony na szybkiego i ma jakies dodatkowe funkcje
ktore zmieniaja jego dlugosc. Rozwiazanie: Wez gdi.exe i czcionki
(koniecznie czcionki cee) z Win CEE, a wszystko bedzie dzialalo.

W razie problemow ustaw Warp-a i Win na standardowe VGA, a jak zacznie
dzialac to dopiero kombinuj ze zmiana sterownikow.

Patrz tez na:
sdisplay.drv=

w system.ini odpowiedzialny za sterownik w Win w sekcji okienkowej.

Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436