FIXPAK 001 dla Merlin'a

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 12:00:02 MET

Juz jest fixpak 001 dla merlina. zainstalowalem na razie u siebie na jednym
komp, dziala. znajomy zainstalowal na drugim, tez dziala.

z rzeczy zauwazalnych.
1.nieco szybciej startuje. ale to moze moje subiektywne wrazenie.
2.nie wywala sie przy kasowaniu kataloguw na hpfs przez dos navigatora for DOS.

na razie tyle zauwazylem. jesli komus obzydlo
sciaganie z daleka, to moze zajrzec do mnie. wystawilem ten pakiet
na ftp://pluton.pol.lublin.pl/sys/pub/ftp/os2/merlinfx.001/
jest tam 17 plikow, ktore lacznie zajmuja 14 mega. wychodzi z tego
2 dyskietki bootujace, oraz 9 z wlasciwymi poprawkami.