Re: OS/2 i Hercules ?

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 11:53:37 MET

>a skad masz drivery do herculesa?
>Przeciez on nie korzysta z BIOSu wiec i w trybie tekstowym
>musi miec drivery do danej karty.
>Ja tez jestem takimi driverami zainteresowany, bo juz od lat nie
>uzywam konfiguracji ktorej kiedys uzywalem z luboscia: tzn. vga+hercules.
>Niestety OS/2 nie udaje sie odpalic w ten sposob. Vidac czegos tam brakuje
>herculesowi zeby OS/2 mogl potraktowac go tak jak oryginalna MDA
>aby pozwolic mi miec ten drugi monitor w trybie tekstowym.
>Grego

Mnie wszystko dziala, mam zwyklego herkulesa (monitor bursztyn i
8-bitowa (bo jaka miala by byc :-) karta). Jest to zainstalowany
standardowym instalerem OS/2 (Secondary Monitor - czy jakos tam) i
dziala! Co prawda mialem problemy ktore sekcje gdzie maja startowac,
ale po kombinowaniu MODE itp. udalo sie poustawiac.

Zreszta sa nawet jakies shareware dla OS/2 ktore to wykorzystuja:
AWACS (albo jakos tak), mono.sys, itp.

BTW Pod DOS to tez CodeView i TurboDebugger to wykorzystuja :-)

Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436