Re: OS/2 i Hercules ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 00:48:52 MET

On Tue, 4 Mar 1997 11:15:36 +0100 (CET), Przemyslaw Osocha wrote:

>Mnie wszystko dziala, mam zwyklego herkulesa (monitor bursztyn i
>8-bitowa (bo jaka miala by byc :-) karta).

niekoniecznie.
mialem 16bitowe herculesy w moim starym 286

>Jest to zainstalowany
>standardowym instalerem OS/2 (Secondary Monitor - czy jakos tam) i
>dziala! Co prawda mialem problemy ktore sekcje gdzie maja startowac,
>ale po kombinowaniu MODE itp. udalo sie poustawiac.

to doprawdy ciekawe.
bede musial jeszcze poprobowac z roznymi herculesami.
moze zbyt latwo uogolnilem wyniki nieudanego doswiadczenia.

>Zreszta sa nawet jakies shareware dla OS/2 ktore to wykorzystuja:
>AWACS (albo jakos tak), mono.sys, itp.

Tak ale zawsze pisza o MDA (o herculesie ani slowa)

>BTW Pod DOS to tez CodeView i TurboDebugger to wykorzystuja :-)

a Ty myslisz ze do czego ja tej dwumonitorowej konfiguracji
uzywalem?
:-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi