Re: SAMBA i OS/2

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 21:13:21 MET

On Thu, 27 Feb 1997 16:15:10 +0100 (CET), bigl_at_tg.com.pl wrote:

>Mam jedno proste pytanie - jak pod czyŠ OS/2 Merlina do sieci w ktˇrej mam
>WFGW 3.11 PL, Win'95 PL a serwerem jest SAMBA na Linuxie?
>
>Prˇbowa em zainstalowaŠ NetBios i tym podobne rzeczy i nic nie pomaga -
>nie widzŕ adnych zasobˇw udostŕpnianych przez inne komputery.

Bardzo prosto. Trzeba wybrac protokol NetBIOS over TCP/IP (w MPTS).
Jesli to bedzie jedyny protokol, to trzeba jeszcze w IBMLAN.INI
poprawic jedna linijke, w ktorej program instalacyjny zapisuje smieci.
Powinno wygladac tak:

[networks]

  net1 = TCPBEUI$,0,LM10,34,100,14
; Informacja ta czytana jest przez redirector w czasie uruchamiania urządzenia.

Nie wiem czemu ale MPTS uparcie zapisuje w tej linijce jakies smieci. W v3.0 i v4.0
jest tak samo.

Po tym widac pieknie wszystkie serwery SMB chodzace na TCP/IP tak jak Linux.