Re: OS/2 i NetBIOS

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 21:08:54 MET

On Thu, 27 Feb 1997 14:45:38 +0100 (CET), Przemyslaw Osocha wrote:

>Watpie czy to jest rozwiazanie, ale w LAN Serverze (Warp Serverze),
>jest cos takiego co niby pozwala na jednej maszynie z VDM logowac sie
>do Servera pod OS/2 na tej samej maszynie.
>W MPTS jest specjalny driver LoopBack (nie ten z TCP/IP), i jeszcze
>nalezy z Warp Servera doinstalowac specjalny suport do tego dla VDM.

Moze sie nie jasno wyrazilem. Chodzi mi o korzystanie z interface-u NETBIOS API
pod OS/2. Jak dziala netbios to wiem doskonale, bo napisalem kilka
programow komunikacyjnych z niego korzystajacych. Teraz chce zeby napisac taki
program pod OS/2. Problem w tym ze niegdzie nie ma dobrego opisu API do OS/2.