Re: Dlaczego polska winda nie chce wspolpracowac z OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 20:03:42 MET

BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl (Piotr Bernatowicz) wrote:
>Mam Warpa 3 i winde 3.11 PL. Programy z windy nie chca niestety chodzic pod
>OS/2 inaczej niz w full screen mode. Jesli chce je zapuscic w okienku, to
>Warp przez chwile kreci dyskiem, ale programow nie uruchamia. Moj kolega ma
>podobna konfiguracje software'u i podobny problem, wiec nie przypuszczam,
>ze jest to sprawa sprzetu.
>Na wszelki wypadek jednak mam AMD-90, 32 MB RAM, Tritona VX, S3Trio64V+ 2MB.
>
>Czy ktos wie co to moze byc?
>
>Z gory dziekuje
>
>Piotr Bernatowicz

no tak. ten warp jest niebieski czy czerwony ? niebieski ma wbudowana
winde, ale ...... problem w tym, ze podczas instalacji to glupie
bydle (glupi instalator) zczytuje konfiguracje juz zainstalowanej windy.
wyjscia z tej sytuacji sa dwa. przed instalacja gdzies schowac
katalog windows, np. spakowac go, lub podczas instalacji
trzeba wybrac instalacje rozszerzona dla pakietu windows.
jesli juz masz zainstalowane, to deinstalujesz samo win-os2 . tu uwaga,
on moze chciec zdeinstalowac win-os2 razem z mdos . nie mozna mu na to
pozwolic.
przed deinstalacja zachowaj wszystkie pliki z katalogu glownego gdzies
na boku. najwazniejsze to config.sys oraz autoexec.bat . te z katalogu os/2.
po deinstalacji reboot, i ponowna instalacja. tu mozesz trafic na problem,
gdyz przy ponownej instalacji moze ci zgubic drivery do grafiki i dzwieku,
o ile to byly dodatkowe pakiety, doinstalowane po instalacji. tak wiec
przygotuj sie na te przykrosc. po doinstalowaniu win-os2, koniecznie
wybierz albo instalacje advanced albo schowaj kat. windows.
potem znowu reboot, ewentualnie ponowne doinstalowanie grafiki i dzwieku,
odtworzenie poprzednich autoexec.bat i config.sys i powinno dzialac
jak nalezy.