Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 16:49:26 MET

Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) wrote:

: >Czy to jest kurde logiczne, zeby dokupowywac RAM do 32 M zeby
: >sobie wydawac komendy glosem?

: ty chyba nie zdajesz sobie sprawy ile danych trzeba przeanalizowac, i na
: ile sposobow aby w dosyc poprawny sposob rozpoznawac glos.

Ok, w tej chwili zdaje sobie z tego sprawe.

: >Przeciez to jest bezsens, system operacyjny
: >nie powinien stawiac tak wysokich wymagan sprzetowych.

: No to nie instaluj glosu. Przymusu nie ma. Np. ja nie instalowalem.

No wiec po co placic tyle kasy za system, ktorego i tak w pelni nie
wykorzystam? Nie ma przeciez mozliwosci zakupu bez tego modulu.

: >A pozatym
: >oskarzanie mnie, ze jestem nielegalnym posiadaczem kopii osa to juz chyba
: >lekka przesada,

: No i dobrze. bron sie i juz. i sie wcale nie przejmuj. Masz racje ze nie
: bierzesz kota w worku. szkoda tylko ze trzeba lamac prawo aby sprawdzic
: czy cos faktycznie jest warte zainteresowania, zwlaszcza ze wydatek
: jest jednak spory.

Fakt jest faktem, jakby mi go do kompa nie dorzucili to pewnie bym nie
zainwestowal kasy, chociaz cena Warpa byla o wiele bardziej do
zaakceptowania niz np cena w95.

: >pisze, ze mam legalnego os'a.

: to sie chwali :) ale nie odpowiadaj na glupie zaczepki. newsy juz tak maja.

Wiec uwazam, ze trzeba to zmienic ...

: >Mnie nie jest potrzebny system, ktorego trzeba dopieszczac (do pieszczenia
: >jest kto inny ;), ja potrzebuje systemu na ktorym mozna sobie spokojnie
: >pracowac, bez zadnych problemow, wkurza mnie tez to, ze os wcale sie nie
: >laduje tak krotko - ale to jest sprawa raczej drugoplanowa (pewnie znow
: >masa osowcow opieprzy mnie za takie doczepianie sie do szczegolow - ale
: >trudno).

: zaraz. to ty jak kupujesz drukarke/skaner/karte dzwiekowa to najpierw
: nie pytasz czy to ma support do os/2 ?

Haha jakbym chcial patrzec na to w ten sposob to w sumie niewiele sprzetu
by sie dla mnie nadawalo. Skoro ja podchodze na targach (SofTarg '96) do
stoiska firmy Primaxi pytam o sterownik do skanera pod os'a to oni na mnie
galy i wielkie zdziwienie... Tak btw moze mi powiesz w jaki sposob zdobyc
sterownik do skanera pod windami korzystam z Twain'a (wiec nie musze
podawac nawet jego modelu).

: >Co mnie to obchodzi, z tego wniosek, ze tak bardzo producenci kochaja os'a
: >...........................???

: No woasnie. co cie obchodzi ze jakis producent olewa os/2 ? jesli olewa
: to ty olewasz danego producenta i szukasz dalej. chyba ze wczesniej
: sie dowiesz, ze jednak sa drivery do konkretnego modelu karty. wtedy
: mozna kupowac.

Ale czy jest sens olac tylu producentow? To mi zostanie na tapecie IBM i
jeszcze pare jednostek.

: >A jakbym nie mial dostepu do Internetu to gdzie bym mial szukac tychze
: >sterownikow???? Prosic sie o pomoc u przedstawiciela I**'a? po jaka
: >cholere, skoro odpowiadaja mi windy... (wcale nie twierdze, ze kocham
: >firme odpowiedzialna za nie ...)

: wtedy to juz jest niestety problem. musisz kupowac tylko to, do czego
: sa drivery pod os/2.

Swieta prawda. Cale szczescie, ze jak do tej pory mam:)) Co prawda
niektorzy moi wrogowie (od czasu mojego pierwszego tekstu) pewnie uwazaja
inaczej.

: >A oprogramowanie, wiem, ze fajnie jest poradzic komus, ze w sieci tego
: >pelno, ale do chole** w sieci jest pelno softu do wszystkiego....
: >wiec wydaje mi sie glupia taka odpowiedz, pakietow komercyjnych ile jest
: >pod os'a? Typu MS Office.... wcale nie mowie, ze ich nie ma ale jest 200
: >razy mniej niz pod windy czy nawet staruszka DOS'a...

: i co z tego ze 200 razy mniej ? przyklad. co z tego ze na winde
: jest 1500 roznych programow do rysowania, jesli tak naprawde dobrych
: i uzytecznych jest ze 3 do 5ciu ?

Ale moge wybrac sobie wlasnie te piec , a jak wezmiesz pod uwage 1/200 * 5
to niewielki wybor :)))

: >Zdaje sobie sprawe, ze ten tekst bedzie powodem wielu uwag na moj temat
: >ale osowcy patrzcie sie obiektywnie na wszystko i zauwazcie czasem cos
: >innego od waszego os'a.

: ja do tej pory korzystam z wielu windzianych programow. wlasnie dlatego,
: ze brak mi programow pod os/2. ciesze sie z tego, ze korzystam nadal z tych
: samych programow, a nie musze co dwie godziny restartowac komputera.
: bo jak nie zrestartuje, to on zrobi to za mnie.

No wlasnie, tylko ty korzystasz z tego w pracy, a ja nie, wiec w sumie az
tak bardzo nie zalezy mi na bezawaryjnosci, byleby tylko pascat chodzil
tak jak trzeba. A piszac cos w Turbo Asemblerze i tak zawiesza sie co
chwile ..... heheheh taki ze mnie programista:))

: nie ma sprawy. masz prawo pytac, wiec spytales.
: wiesz co mnie przeraza ? ze we wszystkich sklepach doradzaja G95.
: kupuje taki jeden dzieciol z drugim, a potem zadaje durne pytania.
: grrr..... a potem sie mowi ze winda zdobywa swiat. ech .....

: | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |

Widzisz, gdyby wiekszosc osobnikow czytajacych newsy bylaby nieco
wyrozumialsza (tak jak np Ty) znacznie lepiej by sie prowadzilo dyskusje,
a nie tak, ze jak ktos napisze swoje opinie - to zaraz trzeba go
zniszczec:)

Pozdrawiam:)

Widmo
Slawek Kaptacz mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz