Re: S3 Virge driver zjadl polskie literki

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 15:35:24 MET

Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
:
: 1. Sprawdz w CONFIG.SYS, czy instalator Virge nie podmienil deklaracji
: strony kodowej.

Sprawdzone, nie podmienil.

: 2. To jest Warp 3.0? Zobacz jakims edytorem plikow INI, czy w OS2.INI nie
: zostala podmieniona wartosc zmiennej PM_SystemFonts. Powinno byc
: "10.System Proportional". W pakiecie pc2v190.zip (znajdziesz go np. na

Sprawdzone. Jest "10.System Proportional".

: Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Na pocieszenie dodam, ze jak
: kupilem swojego pierwszego Warpa, to kwartal czekalem na dobrze
: dzialajace sterowniki do miro. Ale sie doczekalem.

To mi sie zdarza srednio co 10 m-cy, jak zmieniam karte.
A pozniej czekam, az producent donosi ta ciaze... :-)

O ile sie zorientowalem (Grego, skoryguj jesli bredze),
fonty standardowe (tzn. System Proportional, VIO itd.)
sa bitmapowe a w dodatku zaszyte w driverze. Podgladnalem
te fonty i _nie maja_ polskich liter :-O
Udalo mi sie tyle uzyskac, ze za pomoca schematu pulpitu,
gdzieniegdzie skorygowalem ustawienia 'System Proportional'
na Helvetice. Niestety, wszedzie tam, gdzie programy wrzucaja
teksty statyczne mam dalej smieci.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek