Re: S3 Virge driver zjadl polskie literki

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 21:09:26 MET

On Thu, 20 Feb 1997 19:45:39 +0100 (CET), Jacek Pietraszek wrote:

>Ma 2 MB RAM. Sledztwo juz wykazalo, ze DLL-e nie ulegly zmianie.
>Korekta via paleta czcionek skutkuje tylko na wierzchu desktopu.
>Wewnatrz jakiegokolwiek programu mam kompletny smietnik.
>I badz tu madry i pisz wiersze :-(

1. Sprawdz w CONFIG.SYS, czy instalator Virge nie podmienil deklaracji
strony kodowej.
2. To jest Warp 3.0? Zobacz jakims edytorem plikow INI, czy w OS2.INI nie
zostala podmieniona wartosc zmiennej PM_SystemFonts. Powinno byc
"10.System Proportional". W pakiecie pc2v190.zip (znajdziesz go np. na
ftp.man.poznan.pl/pub/os2/pmtools) jest m.in. taki skrypcik SMALLFNT.CMD,
ktory moze to poprawic "maszynowo".

Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Na pocieszenie dodam, ze jak
kupilem swojego pierwszego Warpa, to kwartal czekalem na dobrze
dzialajace sterowniki do miro. Ale sie doczekalem.

OSciski!
Mirek Nowakowski