Re: INTEL CYRIX AMD ?????

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 23:33:36 MET

Sebastian Trojanowski <seba1_at_free.polbox.pl> wrote:

>Nie mialem i niemam problemów z Cyrixem(P150+) pracuje na tym procesorze
>od 4 miesiecy. Jeyne co niechciało pojsc to 3D Studio R.4 ale po
>zciagnieciu patcha wyszstko dziala. Polecam ten prcesor.

Odpowiedz nie na temat zwazywszy, ze zostana wyslana przy uzyciu:

Slyszalem zdanie, ze 'Cyrix to taki procesor dla Windows'. Wiem,
ze windblowsy 95 na tym chodza, ale niedawno widzialem, jak
z glosnym hukiem powalil sie stary dobry DR-DOS 6.0 po zmianie
plyty z 386DX/40 na Cyrixa(P120+). Cos z ta kompatybilnoscia
w Cyrixie jednak nie za bardzo... OS-a na tym jeszcze nie mialem
okazji sprawdzac.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl