Re: TPSA+DEC+ONET+M$+INTEL=Internet.pl???

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 02:03:03 MET

On Mon, 24 Feb 1997 09:20:10 +0100 (CET), Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz wrote:

>: Poza tym porownywanie cen w krajach w ktorych zarabia sie np. 2k$/miesiac i 0.2k$/miesiac
>: to chyba male nieporozumienie.
>: O Ile wiem to w stosunku do dochodow mamy jednak najwyzsze ceny.

>A kogo to obchodzi, ile my zarabiamy. Ceny zaleza od kosztow
>a nie od mozliwosci placacego. To w zamierzchlych czasach
>mozna bylo powiedziec: "wiecie towarzysze, ludzie tego
>nie zaakceptuja". Ktos chce do tego wracac?

Chyba nie zauwazyles takiego malego szczegolu, jak koszty robocizny. Obecnie,
nie tylko na swiecie ale i w Polsce najdrozszy jest czlowiek. Koszty eksploatacji
sprzetu, nie sa tak duze jak koszty utrzymania pracownikow. Tak wiec koszty
dzialania telekomuny sa duzo nizsze w Polsce niz np. w USA, gdzi taki sam pracownik
zarabia 10 razy wiecej.