Re: dual boot-kicha

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 23:53:20 MET

Przemyslaw Frasunek wrote:

> Dzisiaj sobie zainstalowalem OS/2 wiec mam lame pytanie:
> Wzialem Dual Boota i mi sie OK zabootowal DOS, teraz jak wrocic do OSa

Hmm, mialem kiedys ten sam problem. I ten wkurzajacy brak jakiegokolwiek
helpu!
Rozwiazalem go przy uzyciu Disk Editora (NU) - nie mialem internetu pod
reka, zreszta tak bylo szybciej. Dopiero w sesji OS/2 cos gdzies
wyczytalem.
BTW: ktory help jest wygodniejszy ?
Windowsowy, czy OS-owy ? Bo mnie sie wygodniej korzysta z Windowego (OSa
znam slabo) => dla mnie OS-owy jest gorszy.
Tylko prosze bez szowinizmu :)

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl