Re: INTEL CYRIX AMD ?????

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 00:00:55 MET

Jarosław Tabor wrote:

> W systemach czysto 32-bitowych (jak np. OS/2 ) najszybszy jest INTEL.
> AMD sprawia sporo klopotow, Cyrix jest OK. Bardzo szybki dla programow 16-bitowych.

Przepraszam, ze kontynuuje watek rodem z .pecet'a ale na czym KONKRETNIE
polegaja problemy z AMD ?
Bo ja pamietam "problemy" z Cyrix/Thomson/TI 486DX2-66 (5V). Glownym
problemem byla... nieodpowiednia plyta glowna (procesor ten nie chodzil
dobrze w plycie dla Intela). Jeli plyta miala support dla Cyrixa
(ustawialo sie zworki) to nie bylo problemu z niczym. Ja zreszta uzywam
takiego proc. w plycie... 386 (ma gniazdko do 486 INTELA, ale po
przestawieniu kilku timingow chodzi OK).

I jeszcze jedno: czy ktos zna jakies _rzeczywiste_ problemy z Cx686 ?
Bo ten procesor bardzo mi sie usmiecha (jest TANI). Slyszalem wprawdzie
kilka utyskiwan, ale byly one natury "jakas plyta, jakos ustawione
jumpery - plyta nie rozpoznaje procesora [ :))) ] ...".

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl