Re: dual boot-kicha

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl
Data: Tue 25 Feb 1997 - 10:09:53 MET

In <33121BE0.122B_at_pbg.pl>, "R. S." <ditrskor_at_pbg.pl> writes:

>Hmm, mialem kiedys ten sam problem. I ten wkurzajacy brak jakiegokolwiek
>helpu!

Help jest! W "OS/2 Command Reference" BOOT jest opisany wystarczajaco
dobrze. W dokumentacji drukowanej "User's Guide to OS/2 Warp" tez o tym
jest.

>Rozwiazalem go przy uzyciu Disk Editora (NU) - nie mialem internetu pod
>reka, zreszta tak bylo szybciej. Dopiero w sesji OS/2 cos gdzies
>wyczytalem.

Dokumentacji drukowanej tez nie miales pod reka?
Jak sie nie ma gdzie szukac, to nic dziwnego ze sie nie znajduje.
A tak nawiasem mowiac to jest jakis program shareware-wy ktory nawet
pod DOS-em pozwala ogladac OS-owe pliki pomocy.

Andrzej Sibik
mailto:asibik_at_silesia.pik-net.pl