Re: warpowisko

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 20:35:56 MET

"Wojciech Schwanowicz" <W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl>@ wrote:

>A co Netscape ma do czcionek ISO Latin 2 w OS/2?

to ze netscape w osowej wersji powielil byka z windzianej.
supportowany jest tylko ISO-1. Jak jest ISO-2, to wszystkie znaki z dwojki
nie majace reprezentacji w jedynce sa zawsze zastepowane jakimis krzakami,
bez wzgledu na rodzaj zastosowanego fontu. tak bylo w windzie,
tak jest w os/2 niestety. swoja droga dobrze by bylo, aby
warpowisko bylo dostepne w wersji polskiej (ISO) oraz polskawej (ISO-1)
czyli bez ogonkow.

>Burczec to mozna na IBM lub
>prosic Team OS/2'erowcow by cos z tym zrobili.

team os/2 mozesz prosic o poprawki do webexplorer. jak chcesz burczec
na os2 netscape, to burcz do netscape.

>Ale bede wrzeszczal na autorow
>Warpowiska, ze takiego gniota dla uzytkownikow OS/2 przygotowali.

nie popre cie. chociaz wersja polskawa bylaby milym prezentem dla wielu
z nas.

>Chyba,
>ze strona ta sluzy nawracaniu Windziarzy i Unixowcow na OS/2, wtedy bardzo
>przepraszam i pozostaje z glebokim szacunkiem i nadzieja.

nawracanie swoja droga. najwazniejsze jest miejsce, gdzie mozna znalezc
odwolania i informacje o nowym sofcie na os/2.

> Na niektorych stronach WWW mozna juz dostrzec logo 'Lynx Compatible', co
>jest bardzo sympatyczne.

wlasnie :)))))) m.in. ja od jakiegos miesiaca staram sie
takie strony robic. aha. moja osobista strona jest bardzo stara,
i pod lynx'em wyglada ..... hmmmm :)))))))
nastepna bedzie duuuuzo czytelniejsza.

>Przy okazji prosze polecic autorom stron http://www.agh.edu.pl/ogonki/mime.html
>by zaczeli stosowac standard HTML w calej rozciaglosci czyli wprowadzili

sluszna uwaga.

>Niektore przegladarki nie potrafia sobie ze stronami ogonkowymi poradzic.
>W szczegolnosci nie czyta tego WebExplorer, nawet wersja 1.1h.

>Wojtek

a tu juz o co innego chodzi. Oni stosuja standard html1.1, podczas
gdy webexplorer potrafi gadac tylko z html1 . o co biega ?
o to ze w naglowku (poza plikiem) pliku html jest wysylane
info ze plik jest text/html w wersji 1 , a ze
jest text/html; kodowanie ISO w wersji 1.1 .
I webexplorer durnieje. mozesz poryczec na ibm'a :))))