Re: warpowisko

Autor: Wojciech Schwanowicz (W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 10:02:13 MET

In <5ek76c$lam$5_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
>http://www.netscape.com/ tam jest adres do netscape email.
>mozesz na nich poburczec czemu nie ma supportu ISO-2 w os/2 wersji netscape.
>strony warpowiska sa zakodowane prawidlowo.
>ja do tej pory pod os/2 korzystam z grrr.... windzianej wersji netscape.

A co Netscape ma do czcionek ISO Latin 2 w OS/2? Burczec to mozna na IBM lub
prosic Team OS/2'erowcow by cos z tym zrobili. Ale bede wrzeszczal na autorow
Warpowiska, ze takiego gniota dla uzytkownikow OS/2 przygotowali. Chyba,
ze strona ta sluzy nawracaniu Windziarzy i Unixowcow na OS/2, wtedy bardzo
przepraszam i pozostaje z glebokim szacunkiem i nadzieja.
  Na niektorych stronach WWW mozna juz dostrzec logo 'Lynx Compatible', co
jest bardzo sympatyczne.

>--
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Przy okazji prosze polecic autorom stron http://www.agh.edu.pl/ogonki/mime.html
by zaczeli stosowac standard HTML w calej rozciaglosci czyli wprowadzili
Niektore przegladarki nie potrafia sobie ze stronami ogonkowymi poradzic.
W szczegolnosci nie czyta tego WebExplorer, nawet wersja 1.1h.

Wojtek

Wojciech Sachwanowicz, Systems Librarian| W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl
Nicolaus Copernicus University Library  | phone: +48(56)14.475
ul. Gagarina 13, 87-100 Torun, Poland   |   fax: +48(56)54.29.52