Re: New Warp

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 17:25:39 MET

On Sun, 16 Feb 1997, Tom Jakubik wrote:

> W Hobbes znalazłem NewWarp. Wstępne badania wykazują,
> że zmienia wygląd (i częściowo zachowanie) Warpa 3 na
> bardzo zbliżony do Merlina. Mimo zapewnień autora, że jest to
> bezpieczne, mam pewne obawy - podmienia kilka DLL'ek, a ja
> mam system po kilku łatkach, m.in. po FP 17 - co do utraty
> stabilności. Już ktoś niedawno tutaj wspominał, że nie instaluje
> tego, czego naprawdę nie potrzebuje, ale rzecz wydaje się
> apetyczna. Czy ktoś przyłączy się do testowania?

NewWarp, to modyfikacja 'slynnego' pakietu Warp2Merlin (czy jakos tak),
przez ktorego wielu uzytkownikow (nie tylko polskich - np. Ronny Ko
edytor OS/2 Computing! spoznil sie z kolejnym wydaniem, bo musial przez
kilka dni odtwarzac swoj system) musialo reanimowac swoje desktopy (to
znaczy desktopy OS-a :) ).
Reasumujac - ja dziekuje. zreszta autor pisze w Readme :

BASICALLY: YOU'RE USING THIS SOFTWARE AT YOUR OWN RISK

THIS PACKAGE IS PROVIDED AS-IS!!! IT WORKED FOR ME, AND DID NOT SCREW UP
MY SYSTEM. IF IT KILLS YOURS, SORRY - BUT I AM NOT RESPONSIBLE FOR IT!!

Jesli kogos jeszcze nie zniechecilem, plik mozna rowniez znalesc pod
ftp://ftp.ia.amu.edu.pl/os2/hobbes_new/NewWarp.zip

pozdrawiam,
                                                          Piotr Pekala