New Warp

Autor: Tom Jakubik (siwl_at_pol.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 15:56:28 MET

Hej, OSmani

W Hobbes znalazłem NewWarp. Wstępne badania wykazują,
że zmienia wygląd (i częściowo zachowanie) Warpa 3 na
bardzo zbliżony do Merlina. Mimo zapewnień autora, że jest to
bezpieczne, mam pewne obawy - podmienia kilka DLL'ek, a ja
mam system po kilku łatkach, m.in. po FP 17 - co do utraty
stabilności. Już ktoś niedawno tutaj wspominał, że nie instaluje
tego, czego naprawdę nie potrzebuje, ale rzecz wydaje się
apetyczna. Czy ktoś przyłączy się do testowania?

Pozdrawiam,

Tomasz Jakubik