Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 16:45:19 MET

calder_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Stelmaszczuk) wrote:

>In <5e6ht3$fn7_at_info.nask.pl>, agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) writes:
><CUT>
>A kuku, misiu ! Otóż właśnie czytam NewsReaderem ! No i co mądralo ?

Misiu, Twój zasrany IBM NR/2 v 2.0, podobnie jak mój zasrany
IBM NR/2 v 1.9, przekodowuje sobie znaczki z ISO-8859-2 na CP852
i odwrotnie, natomiast jest na tyle niedorobiony, że nie rozumie
ani nie wysyła nagłówków MIME, czyli wysyła teksty nieprawidłowo
zakodowane - nieczytelne dla użytkowników innych czytników news.
W związku z powyższym ja nie używam mojego zasranego IBM NR/2,
zastąpiłem go Forte Agentem w oknie WIN-OS/2, co polecam wszystkim
niedźwiedziom dużym i małym.

Już się ucieszyłem, że będę miał dobre miejsce zakupu softu pod
OS/2, ale takimi przemądrzałymi palantami jak Ty nie mam ochoty
utrzymywać żadnych stosunków, nawet handlowych. Oby jak najmniej
takich ambasadorów OS/2, bo nas windziarze zjedzą...

Bez OSciskow
(i przepraszam wszystkich pozostałych za słownictwo)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl