Re: ISO 8859-2 w Netscape 2.02 dla OS/2

Autor: Wojciech Schwanowicz (W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 14:20:26 MET

In <199702151206.NAA21638_at_sunrise.pg.gda.pl>, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) writes:

>Po pierwsze: jak chcesz pisac z ogonkami, to zadbaj o prawidlowy naglowek
>listu. Na razie masz ustawione "Content-Type: text" i ja widze smieci
>zamiast tekstu.

Teraz lepiej, niestey nie ja nie widzę całych nagłówków?

Dziekuję za radę. W OS/2 to nie takie proste. Używam Warp Coontect'a i
NewsRedar/2 v1.9-NLS. Zmiana strony kodowej, do czytania/wysyłania
artykułów, w tym czytniku news'ów odbywa sie przez "klikniecie"
Options/Codepage i mamy do wyboru: cp1250, ISO Latin2 i bez
przekodowywania (domyślnie cp852). Niestety, NewsReader/2 nie umieszcza
stosownej informacji o stronie kodowej w nagłówku listu,
nagłówki czytanych artykułów są pozbawiana wiekszości informacji
(a np. taki UmailLite/2 całkowicie wycina nagłówki). Jedynym sposobem
jaki znalazłem było dopisanie w SENDMAIL.CF (SENDMAIL.UML, jeśli
ktoś używa UmailLite) w części dla nagłówka linii:
HContent-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Nie wiem czy to nie będzie kolidowało z programami do czytania
poczty, które czasami same sobie coś wpisują w 'Content-Type'.

>Po drugie: kroje Type1 ISO-8859-2 mozna znalezc na stronie ogonkowej.
>Niestety, nie ma tam potrzebnych w OS/2 *.AFM. Kontaktowalem sie z
>autorem, mial poszukac tych plikow. Jak nie znajdzie to mam nadzieje, ze
>pozwoli mi usiasc i dorobic te AFM-y.

Dziekuję. Użytkownicy OS/2 czekają na te czcionki, inaczej nie da się
czytać Warpowiska!

Wojtek