Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 13:57:12 MET

On Sun, 16 Feb 1997 09:59:43 +0100 (CET), Marcin Debowski wrote:

>Tomasz Stelmaszczuk <calder_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
>: In <199702151647.RAA29029_at_sunrise.pg.gda.pl>, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) writes:
>: >_Tak_! _Ja_ _chce_ _zapytac_ czy znasz zwiazek miedzy deklaracja
>: >odbiorcow Twoich listow?
>: <CUT>
>: Nie jestem jedynym, który korzysta z polskiej a nie polskawej pisowni na Internecie
>: tj. ISO Latin-2.
>: Wygląda na to, że źródło problemów nie leży po mojej stronie skoro
>: mogę bez przeszkód czytać polskie (nie polskawe) maile pochodzące od innych.

> [...]

Właściwie po tym co napisał Marcin mógłym się nie odzywać, ale sytuacja
jest -- dla mnie przynajmniej -- wyjątkowo przykra.

Po pierwsze dlatego, że w swojej uwadze do Tomasza wskazałem dokładnie na
miejsce, w którym występuje nieprawidłowość. Po to, żeby nie musiał
szukać miejsca, w którym coś jest nie tak.

Po drugie dlatego, że zarzut niekompetencji spotkał mnie ze strony
człowieka, dzięki któremu w ogóle zainteresowałem się systemem OS/2. To
Tomasz w PCKurierze (oraz p. Barteczko w PC Magazine) odwalił kawał
dobrej roboty cyklem publikacji o Warpie. A teraz? A teraz drze nosa w
górę i uważa się za nieomylnego (albo za nieomylny uważa program,
którym się posługuje...). Przykre to. Zresztą to nie pierwszy przypadek,
że
ktoś piszący w PC Kurierze traci przy bliższym poznaniu...

Więcej listów w tym wątku ode mnie nie będzie.

Bez OScisków
Mirek Nowakowski